MediaMarkt Şahane Kasım alışveriş trendlerini açıkladı

 Geniş ürün yelpazesiyle müşterilerine konforlu alışveriş keyfi sunan MediaMarkt Türkiye, Şahane Kasım’a özel düzenlediği kampanyanın sonuçlarını paylaştı. Ciro bazlı kırılıma göre ülke genelinde en çok akıllı cep telefonu satın alındı. Bu ürünü, dikey süpürge, çamaşır kurutma makinesi ve tablet takip etti. MediaMarkt Türkiye verilerine göre il ve adet bazında en çok tercih edilen teknoloji ürünü de yine cep telefonu oldu.

Geçen yıla göre online alışveriş %76,8 arttı

Türkiye genelindeki MediaMarkt mağazaları, mediamarkt.com.tr ve MediaMarkt mobil uygulamasından derlenen verilere göre online alışverişte bir önceki aya göre yüzde %82,4 (app, mobil ve web) artış görülürken, sadece mobil uygulamadan yapılan alışverişte yüzde %25,9 artış yaşandı. Geçtiğimiz yılın kasım ayına göre ise online’da %76,8, offline kanalda ise %47,7 artış görüldü.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Related Posts

    Yapay zekâdan arkadaş olur mu?

    Yapay zekâ arkadaşlık uygulamaları hızla yaygınlaşıyor.

    Kaspersky: 2025’te ele geçirilen parolaların yarısı daha önce sızdırılmıştı

    Kaspersky’nin en yeni araştırması, ele geçirilen parolaların büyük bölümünün yalnızca parola güvenliği ilkelerini ihlal etmediğini, aynı zamanda uzun süre boyunca değiştirilmediğini ortaya koyuyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir