Şampiyon Gölcükspor kupasıyla Başkan Büyükakın’a geldi

TFF 3. Lig’e yükselen Gölcükspor’un Başkanı Kadir Özdemir ve yöneticiler, şampiyonluk kupası ile birlikte Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ı ziyaret etti.

TAM KADRO ZİYARET ETTİLER

Kocaeli’nin köklü futbol kulüplerinden Gölcükspor, Bölgesel Amatör Lig Play-Off final maçında Keçiören Bağlumspor’u eleyerek adını 3. Lig’e yazdırdı ve ilimize büyük bir gurur yaşattı. Şampiyon takımın Başkanı Kadir Özdemir ve yönetim kurulu üyeleri, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ı ziyaret etti. Şampiyonluk kupasını da beraberinde getiren Kadir Özdemir, bugüne kadar spora verdiği desteklerden dolayı Başkan Büyükakın’a teşekkürlerini sundu.

BAŞARILAR DİLEDİ

Gölcükspor’un şampiyonluk coşkusunu paylaşan ve yönetim kurulunu tebrik eden Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, “Kentimizin köklü kulüplerinden Gölcükspor, hak ettiği yerde. Kocaeli’ye büyük bir gurur yaşattınız. Gölcükspor’umuza önümüzdeki sezon mücadele edeceği 3. Lig’de gönülden başarılar diliyorum” ifadesini kullandı. Ziyaretin sonunda Kadir Özdemir, isminin yazılı olduğu 41 numaralı Gölcükspor formasını Tahir Büyükakın’a hediye etti.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Related Posts

    12. Çeşme Uluslararası Açık Satranç Turnuvası Başlıyor

    Türkiye’nin en büyük, Avrupa’nın önde gelen ve dünyanın sayılı açık satranç organizasyonları arasında gösterilen Çeşme Uluslararası Açık Satranç Turnuvası, bu yıl 12’nci kez satrançseverleri bir araya getirmeye hazırlanıyor.

    Team Akfen İnşaat’ın Desteklediği Ekin Ereke’den Dünya Kupası’nda Gururlandıran Başarı

    Genç ve milli sporcuların ulusal ve uluslararası arenadaki gelişimlerini desteklemek amacıyla hayata geçirilen Team Akfen İnşaat projesi kapsamında desteklenen milli bisikletçi Ekin Ereke, önemli bir başarıya daha imza attı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir