Aliağa’da Protokol ve Vatandaşlar Bayramlaştı

Aliağa’da Kurban Bayramı öncesinde düzenlenen geleneksel bayramlaşma programı, protokol üyeleri ile vatandaşları bir araya getirdi.

Aliağa Kaymakamlığı tarafından Engelsiz Yaşam Parkı’nda organize edilen programa; Aliağa Kaymakamı Zekeriya Güney, Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar, şehit aileleri, kurum müdürleri, askeri erkan, belediye meclis üyeleri, belediye başkan yardımcıları, muhtarlar, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, gaziler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

KAYMAKAM ZEKERİYA GÜNEY’DEN BAYRAM MESAJI
Bayramlaşma programında konuşan Aliağa Kaymakamı Zekeriya Güney, birlik ve beraberlik vurgusu yaparak şunları söyledi: “Birlik ve beraberlik içinde bir Kurban Bayramı’na daha ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aliağa’da huzur içinde ilçemize hizmet etmeye gayret ediyoruz. Bu huzur ortamının sağlanmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Bayram süresince yola çıkacak vatandaşlarımızdan trafik kurallarına uymalarını önemle rica ediyorum. Tüm hemşehrilerimin bayramını kutluyor, sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ve huzurlu nice bayramlar diliyorum”

Bayramlaşma programının ardından ilçe protokolü, Aliağa Kabristanlığı’nda bulunan şehitliği ziyaret ederek dualar etti. Program, şehit ailelerine gerçekleştirilen anlamlı ziyaretle sona erdi. 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Related Posts

    Bayraklı’nın Üreten Kadınları Eserlerini Sergiledi

    Bayraklı Belediyesinin semt merkezleri, kültür merkezleri ve Bahar Evi’nde düzenlenen kurslara katılan yaklaşık bin 50 kadın, yıl boyunca hazırladıkları el emeği ürünleri yıl sonu sergisinde vatandaşların beğenisine sundu.

    Osmangazi Reels Yarışması’nda Kazananlar Ödüllerine Kavuştu

    Osmangazi Belediyesi tarafından Bursa’nın Fethi’nin 700.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir