Başkan Çerçioğlu Aydın’ın yollarını yeniliyor, kazanan vatandaşlar oluyor

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından kent genelinde gerçekleştirilen çalışmalar devam ediyor.
 
Yatırımlarına her geçen gün bir yenisini daha ekleyen Büyükşehir Belediyesi, Efeler ilçesi Efeler Mahallesi Mevlana Caddesi’nde çalışmalarını tamamladı. Sıcak asfalt seriminin ardından logo, yol çizgi ve yaya geçidi çalışmaları tamamlanan cadde vatandaşların hizmetine sunuldu. Daha modern, konforlu ve güvenli yolların yapımından dolayı memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.
 
Kent genelinde yatırımların ve çalışmaların devam edeceğini belirten Başkan Çerçioğlu, “Vatandaşlarımız için hizmet odaklı çalışmalarımızı aralıksız şekilde sürdürmeye devam ediyoruz. Güzel Aydınımızın tüm ilçelerinde vatandaşlarımıza hizmetlerimizi ulaştırmayı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Related Posts

    Akın’dan YKS öncesi öğrencilere moral kahvaltısı

    Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, YKS ücretleri Bayrampaşa Belediyesi tarafından karşılanan öğrencilerle kahvaltıda bir araya geldi.

    MASKİ’den Merkezde Dev Kanal Temizliği: 5 Kilometrelik Hat Temizleniyor

    Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, Yunusemre ve Şehzadeler ilçelerini kapsayan 5 kilometrelik sulama kanalında kapsamlı bir temizlik çalışması başlattı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir