Başkan Çerçioğlu’na Aydın Gazeteciler Cemiyeti’nden Ziyaret

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na, Aydın Gazeteciler Cemiyeti Yönetim Kurulu Başkanı Naci Eriş ve yönetim kurulu üyeleri nezaket ziyaretinde bulundu.
 
Ziyarette Eriş ve yönetim kurulu üyeleri, Çerçioğlu’nu Aydın’da hayata geçirdiği başarılı projeler nedeniyle tebrik ederken, yerel basına verdiği önem ve destek için de ayrıca teşekkür etti. Başkan Çerçioğlu ise Eriş ile yönetim kurulu üyelerine nazik ziyaretleri için teşekkür ederek görevlerinde başarılar diledi ve “Değerli Aydın Gazeteciler Cemiyeti Başkanımız merhum Erman Çetin’i bir kez daha saygı ve özlemle anıyorum. Basına ve kentimize kattığı değerler asla unutulmayacak” ifadelerini kullandı. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Related Posts

    12. Çeşme Uluslararası Açık Satranç Turnuvası Başlıyor

    Türkiye’nin en büyük, Avrupa’nın önde gelen ve dünyanın sayılı açık satranç organizasyonları arasında gösterilen Çeşme Uluslararası Açık Satranç Turnuvası, bu yıl 12’nci kez satrançseverleri bir araya getirmeye hazırlanıyor.

    Team Akfen İnşaat’ın Desteklediği Ekin Ereke’den Dünya Kupası’nda Gururlandıran Başarı

    Genç ve milli sporcuların ulusal ve uluslararası arenadaki gelişimlerini desteklemek amacıyla hayata geçirilen Team Akfen İnşaat projesi kapsamında desteklenen milli bisikletçi Ekin Ereke, önemli bir başarıya daha imza attı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir