Başkan İbrahim Sandıkçı’dan Kurban Bayramı Mesajı

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Kurban Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı. Yayımladığı mesajda bayramların kardeşlik ve dayanışma duygularının güçlenmesini sağlayan özel zamanlar olduğuna değinen Başkan İbrahim Sandıkçı, “Birliğimizi ve beraberliğimizi güçlendiren, toplumsal yardımlaşma ve dayanışma duygularının zirveye ulaştığı bir Kurban Bayramı’na daha kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bayramlar paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını pekiştiren müstesna zamanlardır. Bu bayramı kültürümüzün en önemli parçalarından olan yardımlaşma ve dayanışma duygularının gelecek kuşaklara aktarılmasına vesile tayin edelim. Bu duygu ve düşüncelerle İbrahimce adanışı, İsmailce teslimiyeti temsil eden mübarek Kurban Bayramı’nın mazlum coğrafyalar başta olmak üzere, tüm dünyaya barış ve huzur getirmesini temenni ediyor, milletimizin ve tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle tebrik ediyorum. Kurban Bayramımız mübarek olsun” ifadelerine yer verdi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Related Posts

    Akın’dan YKS öncesi öğrencilere moral kahvaltısı

    Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, YKS ücretleri Bayrampaşa Belediyesi tarafından karşılanan öğrencilerle kahvaltıda bir araya geldi.

    MASKİ’den Merkezde Dev Kanal Temizliği: 5 Kilometrelik Hat Temizleniyor

    Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, Yunusemre ve Şehzadeler ilçelerini kapsayan 5 kilometrelik sulama kanalında kapsamlı bir temizlik çalışması başlattı.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir