Ericsson, Mehmet Oğul’u Türkiye Genel Müdürü olarak atadı

Ericsson (NASDAQ: ERIC), 1 Haziran 2025 tarihi itibarıyla Mehmet Oğul’un Ericsson Türkiye Genel Müdürü olarak atandığını duyurdu.

25 yılı aşkın satış ve iş geliştirme deneyimine sahip olan Mehmet Oğul, Ericsson’da üstlendiği çeşitli liderlik rollerinde Türkiye, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinde önemli başarılara imza atmıştır. Yeni görevinden önce Ericsson Türkiye Satış Başkan Yardımcısı olarak görev yapmıştır.

Mobil ve sabit şebekeler, telekom çözümleri ve yönetilen hizmetler alanlarında derin bir uzmanlığa sahip olan Mehmet Oğul’un liderliğinde, Ericsson Türkiye’nin ülkenin dijital dönüşüm sürecine katkısını daha da artırması hedeflenmektedir.

Ericsson, 130 yılı aşkın süredir Türkiye’de faaliyet göstermektedir, aynı zamanda teknoloji ve inovasyon gücüyle ülkenin bilgi ve iletişim teknolojileri altyapısının gelişimini desteklemeye kararlılıkla devam etmektedir.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Related Posts

    Ali Bey Resort Sorgun’da İyi Yaşam Buluşması: Tenis Kortunda Akşam Yemeği, Sound Healing ve Longevity

      Köklü Türk misafirperverliğini dünya standartlarında spor olanakları ve ayrıcalıklı tatil deneyimleriyle buluşturan Ali Bey Hotels & Resorts, bu yıl da Global Wellness Day kapsamında iyi yaşamı odağına alan özel bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.

    Eşsiz Beauty Center, Gaziosmanpaşa’da Kişisel Bakım Trendlerine Yön Veriyor

    Kişisel bakım ve güzellik sektörü, son yıllarda artan taleple birlikte önemli bir gelişim gösterirken, danışanların beklentileri de her geçen gün değişiyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir