Hastane yolcuları için özel yaya tüneli

İzmir Büyükşehir Belediyesi, araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu İzmir Metrosu’nun Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi İstasyonu çıkışına hastaneye ulaşımı kolaylaştıracak yaya tüneli yapıyor. 

İzmir Büyükşehir Belediyesi, yurttaşlardan da gelen talepleri değerlendirerek İzmir Metrosu’nun Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi İstasyonu çıkışına yeniden düzenleme getiriyor. Bu kapsamda araç ve yaya trafiğinin yoğun olduğu hastaneye ulaşım inşa edilen yaya tüneli sayesinde kolaylaşacak.  

Çalışmalarda sona yaklaşıldı
Son aşamaya gelen çalışmalar kapsamında hastane bahçesinde  yürüyen merdivenlerin ve asansörün olduğu bir giriş ve çıkış noktası oluşturuluyor. Yer altında yaya tüneli yapılarak istasyon ile hastane birbirine bağlanıyor. Yurttaşlar araç trafiği ve açık hava koşullarına maruz kalmadan istasyon ve hastane arasında güvenli erişim sağlayabilecek. Tünel, yaz aylarında tamamlanacak.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

  • Related Posts

    Öğrencilerin kırtasiye malzemeleri Kemer Belediyesi’nden

    Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu’nun “Eğitim varsa gelecek var” sloganıyla hareket ederek eğitimin her kademesine destek olmaya devam eden Kemer Belediyesi, ana sınıfından 8’nci sınıfa kadar olan 6 bin 500 öğrencinin kullanacağı kırtasiye malzemesinin hazırlık çalışmalarına başladı.

    Büyükşehir’den toplu kullanım alanlarına ilaçlama çalışması

    Antalya Büyükşehir Belediyesi Kent genelinde vatandaşların yoğun olarak kullandığı alanlarda ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir